mint *tish*

Har inte hänt så mycket dessa dagar, vilket jag tycker är underbart. i början av sommaren ville jag hitta på massa saker för att jag blev rastlös och itne ville få ett tråkigt sommarlov. men nu här i slutet så vill jag bara chilla, sova, glo film, och ta det lugnt lixom. njuta av att vara ledig. igår tog jag och wille hojjen till dani, fixade käk och så, fläskade lite och spelade fifa. och senare på kvällen så såg jag pirates off the carrabien och gejmade poker med fridolf.  jag har nyligen vaknat så orkar inte göra mycket idag alls, wille kommer på besök. ska kika på west brommich - Newcastle United senare och sen får vi se vad vi hittar på.

det blev tyvär ingen teemu aalto, riktigt synd men vad ska man göra. snart är transfer fönstret stängt också så blir väll ingen ny back.  Om inte stillman har nån på G som han inte sagt nåt om. hoppas iallafall det. behöver en back till så är truppen perfekt! synd att chris beech har artistkontrakt och inte får komma till sverige fören i oktober tror jag det var. missar 8 matcher men det är inte så värst mycket. så då får väll petersson eller nån annan junior ta chansen och visa vad dom går för.

Tji.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0