så göra vi när vi krossar LHC, krossar LHC.. (8)

 

5 matcher, 4 vinster - 1 förlust. har sagt det förut och säger det igen, STABILT!

säsongen kunde knappast börjat bättre än att vi kom 1a i nordic trophy, och härnäst väntar slutspel på åland nu på fredag. Motståndaren kunde inte bli bättre det heller, hatmöte mot LHC i en semifinal vill man alltid ha. 5-2 senast till Hv med andreas i målet. kan tänka mig att liv står denna gång.
har väll inte hänt så mycket i hockeyväg annars, inte vad jag kan komma på när jag sitter här just nu iallafall.

Ska bli kul att se ceska cup här i början av september. var ett tag sen man såg tre kronor spela. och ni som inte har så stor koll, så är det 4 mini turneringar som ingår i euro hockey tour. och det är alltid sverige, finland, ryssland och tjeckien som spelar. ceska cup, LG hockey games, karjala cup och slutligen channel one cup. lagen spelar 3 matcher i varje mini turnering och efter säsongen räknar man ihop alla poäng lagen tagit under de 4 turneringarna. tror ryssarna har vunnit euro hockey tour dom 2-3 senaste åren. ändring på det iår! bara 2 Hv spelare med i tre kronors trupp denna turnering, konstigt tycker jag. stefan liv, davidsson, thörnberg brukar alltid vara med, och ledin nån gång då och då. men nu är det bara davidsson och falk som ska representera sverige. falk gör sin första A-landskamp också så det kan bli kul att se.

tji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0