Glory Glory Man United <3

jag och dani sov hos wille igår. vi spelade basket, käkade pizza och spelade fifa från typ 10 till 4. en trevlig kväll som vanligt, sedan idag spelade vi lite fifa och sedan drog vi och spelade fotboll i slagsta innan jag såsmåningom cycklade hem. fjeldstads var på besök, vi grillade och så. men varken andreas eller chrille kom, fast senare kom chrille förbi och hälsade på och hämtade tändare. stora delar av kvällen har jag fått hjälp av andreas att försöka få igång mitt NHL 09 som jag laddat ner, får nämligen inte tag på någon CDkey men det skulle lösa sig sa han och jag litar på han (Y).

imorgon blir det fotboll för hela slanten, först ska vi se Manchester Uniteds match i malaysya klockan 12, sedan äre gothia cup final och det är ju faktiskt 2 eskilstuna lag med :) flickor 17 eskilstuna united och pojkar 17 eskilstuna city. så de två matcherna ska vi se på, jag skulle även vilja se reprisen av newcastle-liverpool klockan 5 men det krockar ju tyvär med finalen så blir nog tyvär inget Geordie snack från min sida. och för de oallmänbildade små krakarna så är Geordie newcastles accent, d.v.s deras dialekt som är väldigt speciell. den är rolig men dock oförståelig.. somsagt mycket fotboll imorn!

hockey nyheter då .. nja inga större saker har väll hänt. oj så jag ljuger, Dallas stjärnan Joel Lundqvist ryktas komma hem till sverige igen och frölunda. frölunda vill ge honom 25 miljoner kr! för ett sexårs kontrakt. det är redan klart vad joel har valt, men det är ännu inte publicerat om han kommer hem till göteborg eller stannar i NHL. annars inga större saker, förutom att just frölunda behåller Johan Holmqvist, Riku Hahl och Janne Niskala som var på väg till NHL.

hörlurarna är på , technon är på högsta volym och jag njuuuuuuuter.
 
Daniel

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0