texten stämmer inte !



NEJ jag är inte rädd för katter, jag gillar dom bara inte. så att barn alltid säger sanningen är så mycket lögn det kan bli.
taget ur min skolbok i 1an 2an..   hittade även andra fina citat från min urgamla dagbok som ,
- ida va ja på håki
- ida såv farmor härr

jag hittade en hel låda med gamla saker från min barndom, bl.a massa fina teckningar och skolarbeten. jag fällde en och en annan tår när jag läste mina framtidsplaner..
* när ja e vuxen så ska ja bli hocky profs i jönköping.

ja fina saker hittade man allt.. senare så åkte vi hem till farmor för hon fyllde år, träffade massa släkt och extra roligt att träffa micke och jocke haals som man inte sett på ett par år :) träffar ju den tredje brodern i skolan då och då, men inte dessa två. och visst sitter de gamla takterna i sig, såfort jag tittar på jocke så börjar han as flabba precis som mig. jag förstår det inte, inget kul har hänt men ändå börjar båda gråta av skratt när vi ser varandra. lika underhållande varje gång :')

övningskörde dit och hem också föresten, var ett tag sen nu men gick galant som vanligt. imorn ska ja äntligen till doktorn för att kolla mitt hjärta, fått vänta så länge nu men äntligen får jag veta.

DO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0